arc-en-ciel

AFSPRAAK maken Volwassenen Hypnose

Dus hoe groot is jouw pijn, angst? Hoe groot is jouw verlangen om het anders te doen? Hoe OK ben je als je over een jaar nog op dezelfde plek staat met jouw pijn of angst? Als dat OK is, is de pijn of het verlangen nog niet groot genoeg.

Als je aan de slag gaat met de content die ik je geef in hypnose en je impliceert het, dan kun je hele mooie resultaten verwachten.

Voor het merendeel is er voor de individuele hypnose maar 1, 2, 3 sessies nodig, of misschien wil je echt die transformatie dan heb je echt meerdere sessies nodig in een kort of lang traject dan is het voor jouw gewoon nodig. Mocht jouw issue (probleem) er niet bij staan, of het lukt niet via de website om een sessie te boeken, neem dan even contact met telefoonnummer 06-52314650, of stuur even een email info@hypnose-praktijk-limburg.nl. er wordt aangegeven hoelang een afspraak duurt en wat de afspraak inhoudt.

We hebben ook Transformatie Trajecten dan bieden wij meerdere sessies aan in een kort of lang traject die je ook nodig zult hebben  

vraag naar de mogelijkheden:

 ·            Reguliere  Hypnosesessie in onze praktijk, volwassenen    € 150,- per sessie

·             Hypnose sessie Kinderen vanaf                                              €  95,- per sessie

·             Regressie (verloren dingen)                                                    € 225,- per sessie

·             Regressie (terug naar het verleden in dit of vorig leven)      € 225,- per sessie

·             Regressie ( via een quantumsprong in de toekomst)           € 225,- per sessie

.             Quantum Connectie Soul key Hypnose : diverse sessies    €   prijs aanvraag

.             Kies je voor een Transformatie traject  :  diverse sessies    €   prijs aanvraag

·             Traumaverwerking ( meerdere sessies)                                  €   prijs aanvraag

.             Paniekaanvallen ( meerdere sessies)                                      €   prijs aanvraag

.             Depressie ( meerdere sessies)                                                 €   prijs aanvraag

.             Burn-Out (meerdere sessies)                                                   €   prijs aanvraag

.             Pijnvrij sessie                                                                             € 150,- per sessie

·             Vervolg sessie voor reguliere klacht                                       

·             Virtuele maagband vanaf                                                           € 399,- traject

.             Methode Ultieme-Hypnotische Reiniging via coach traject    €  prijs aanvraag

vraag naar de mogelijkheden wij bieden een kort traject of een lang traject aan.

 

·  @Home service, alleen bij uitzondering .  Een hypnose sessie in uw eigen vertrouwde omgeving? Individuele sessie op een door u uitgekozen plek: € 180,- per sessie. Bel voor de mogelijkheden. Exclusief reiskosten a € 0,19 per km. In overleg vooraf overmaken op ons rekeningnummer NL 82 ABNA 045 63 000 82

 

kies je voor een sessie met meerdere personen vraag naar de mogelijkheden

Onze behandelingen worden door de Zorgverzekeraars en Vektis
Voor het jaar 2019 erkend door meerdere zorgverzekeraars: kijk bij contact of uw zorgverzekering erbij staat 

AGB-Code : 90064670

Vestiging :

HYPNOSE-PRAKTIJK-LIMBURG

Zorgsoort :

Overige therapeuten en Complementair en Aanvullende zorg

 

 

!

Hier kun je een afspraak maken en aangeven wat uw probleem is, de Hypnose Praktijk Limburg in Tegelen en Hoensbroek heeft een oplossing, vraag naar de mogelijkheden. vul het intakeformulier in voordat u komt of stuur het van te voren naar info@hypnose-praktijk-limburg.nl

Kijk bij VRAGEN over Hypnose en Hypnose ERVARINGEN zodat u een beeld krijgt van wat het doet.!

kijk even boven aan de website in de winkelwagen naar de artikelen , klik op de artikelen en zo kunt u verder in het systeem komen voor de betaling en de afronding van uw gekozen issue.  geef altijd even aan waar u wilt komen voor de sessie Tegelen of Hoensbroek. lukt dit niet bel 06-52314650 even voor een afspraak en we staan u altijd even te woord tussen 16.00 uur en 17.00 uur of stuur even een email info@hypnose-praktijk-limburg.nl

Hypnose is geen vervanging voor de medische zorg, Volg altijd het advies van jouw arts(en) op !!

hoe voel je je?

hoe ziet je leven er nu uit?

wil je verandering maak dan nu een afspraak.

Heb je blokkades, zit je niet in de flow, ben je zoekende, verlies je focus of ben je snel afgeleid.

Wij kunnen je helpen.

Maak nu een beslissing voor dit oude gevoel, gezegde of gedachten achter je te laten.

Als je aan de slag gaat met de content die ik je geef in hypnose en je impliceert het, dan kun je hele mooie resultaten verwachten.

Wat raak je kwijt?

Wat moet je inleveren?

Is er winst te halen bij je oude gedrag?

Je bent gefrustreerd. het voelt alsof je niet uit je energetische jas kunt komen.
EN de ene na de andere blokkade komt omhoog.
Oude blokkades.
Blokkades waarvan je al heel lang dacht dat je er van af was.
Ze steken weer de kop op.
“Hallo. Hier ben ik dan, er zit nog een laagje dieper van mij wat aangeboord mag worden.”

En die kan je wegduwen of accepteren “omdat het leven nu eenmaal zwaar is” (zoals de meeste mensen doen) en blijven waar je bent.
OF je kan ze in de ogen kijken en kijken wat ze van je willen zodat je er door kan groeien.

En mensen vragen wel eens: hoe weet ik dan wat mijn blokkades zijn?
Het leven laat het je zien.

En je kunt deze helen door Hypnose, of door een traject door te lopen met complete Transformatie.

Kiezen om helemaal jezelf te zijn.
Kiezen om alles je leven binnen te laten.
Kiezen om de energie te gaan begrijpen zodat je het leven kan leiden waar je voor geboren bent.

Als je aan de slag gaat met de content die ik je geef in hypnose en je impliceert het, dan kun je hele mooie resultaten verwachten.

Een veel gestelde vraag is werkt dit ook altijd. En terecht. Onderzoeken hebben uitgewezen dat mijn methodiek samen met motivatie en overtuiging zeer goede resultaten biedt, wélk issue dat het ook betreft. Zoals eerder vermeld: we kunnen meer dan we zelf denken. Ik beleef dit dagelijks en heb er al duizenden mensen mee mogen helpen! Omdat iedereen anders is, heb ik uiteraard ook oog voor nazorg. Want natuurlijk werkt het niet altijd bij iedereen na 1 sessie (als de klant dit denkt), dat zou te mooi zijn immers. Toch is dit wel het geval, je kunt altijd kiezen voor een sessie maar je kunt ook kiezen voor een traject van meerdere sessies voor een complete transformatie. Dit omdat je onderbewuste toch wel eens zou kunnen terugvallen naar het oude gedragspatroon. En zou dat zo zijn, dan ga je uiteraard voor het resultaat met iets meer werk en verdieping, je bent dan klaar voor een traject waardoor je wel moeiteloos naar een nieuw gedrag gaat komen. Dus wat houdt je tegen.*



!

Gelukkig voelen

Geluk (of gelukkig zijn) kan gedefinieerd worden als het tevreden zijn met de huidige levensomstandigheden. Hierbij kunnen er diverse positieve emoties aanwezig zijn, zoals vreugde, vredigheid, ontspannenheid en vrolijkheid. Gelukkig zijn is het tegengestelde van ongelukkig zijn, wat bestaat uit een gevoel van ontevredenheid, en vaak samengaat met depressie, overspannenheid, woede of verdriet. Onderzoek duidt er op dat geluk voor ongeveer de helft erfelijk bepaald is. De rest van de verschillen wordt veroorzaakt door invloeden uit de omgeving.[

Geldzorgen

Je weet dat het heel normaal is om je zorgen te maken over geld...financiële zorgen.

Het nadenken over GELD kan je er juist van beletten om je doelen te bereiken.

De geldhoeveelheid beïnvloedt de conjunctuur. Zou er bijvoorbeeld te veel geld zijn, dan zouden consumenten meer gaan besteden dan er geproduceerd kan worden. De prijzen stijgen, er treedt inflatie op, en de economie raakt oververhit. Het tegenovergestelde is ook mogelijk, als er bijvoorbeeld te weinig geld is, kunnen consumenten te weinig kopen en zal de werkloosheid toenemen: de economie verslechtert en er ontstaat een recessie. Het beleid van de centrale bank om dit tegen te gaan wordt geldpolitiek of monetair beleid genoemd: als de inflatie te veel toeneemt, verhoogt de centrale bank de rentetarieven, zodat de economie 'afkoelt'; als de economie te veel afkoelt, verlaagt de centrale bank de rentetarieven als stimulans.

roken-aversie-tegen

Stoppen met Roken

Stoppen met Roken (direct en zonder afkickverschijnselen)

Oorzaken van rookverslaving: Nicotine is de snelst verslavende drug ter wereld. Nicotine activeert het beloningssysteem van de hersenen en blokkeert tegelijkertijd het systeem dat de beloning moet afremmen. Het roken van enkele sigaretten binnen enkele weken zorgt er al voor dat de hersenen een (licht) signaal afgeven, dat bij rokers die al wat langer roken als 'trek in een sigaret' wordt ervaren.[5] Het menselijk verstand kan in vele gevallen vergif van voedsel onderscheiden. Toch beginnen vele mensen nog met roken, ondanks dat men er soms duizelig en misselijk van wordt, of andere onaangename symptomen ervaart. Dat stadium is bepalend of iemand wel of geen roker wordt. De beginnende roker ziet rokers die lijken te genieten van een sigaret. Men vindt de sigaret vies, maar sluit de geest toch af voor de vieze smaak en stank en onaangename symptomen, omdat men denkt te moeten leren roken. Het waarschuwingsmechanisme wordt genegeerd, de beginnende roker rookt in verhouding nog weinig en denkt makkelijk te kunnen stoppen. De beginnende roker beseft vaak niet dat deze al verslaafd is en dat de kans groot is dat deze verslaving zich langzaam gaat uitbreiden tot dagelijks en veelvuldig roken. [6]

Van verslaving is sprake wanneer iemand grote moeite heeft het gebruik van een bepaald middel te staken, ook al is hij of zij ervan overtuigd dat dit gebruik overwegend nadelige gevolgen heeft: het verlangen naar het 'goede gevoel' heeft de overhand.

Bij rookverslaving is vooral nicotine de verslavende stof. Nicotine heeft effecten op de hersenen, het neuro-endocriene systeem, het hart-vaatstelsel, het maag-darmkanaal en op de skeletspieren. Het zorgt onder meer voor adrenerge stimulatie, wat resulteert in een hogere hartslag en een hogere bloeddruk. Verder heeft nicotine een belangrijk effect op de hersenen. Het stimuleert specifieke acetylcholinereceptoren. Daarnaast leidt nicotine tot dopamine-afgifte in de hersenen, wat resulteert in een gevoel van gerief en bij afname van de dopamine-expressie tot behoefte aan nicotine, hoewel dit bij roken slechts gering is. De dopamine-afgifte speelt daarmee een kleine rol in de verslavende werking van nicotine en overigens ook in de verslaving aan veel andere stoffen. Zestig milligram nicotine, dat wil zeggen ongeveer de hoeveelheid die aanwezig is in drie pakjes sigaretten of een halve sigaar, kan voor een volwassen mens een dodelijke hoeveelheid zijn[7]. Niet de complete hoeveelheid zal echter ook daadwerkelijk in het lichaam van de roker terechtkomen, een deel ervan komt in de lucht terecht en kan daardoor tevens door anderen worden ingeademd, hetgeen ook wel passief roken wordt genoemd. Alleen het stoppen met nicotine is vaak niet voldoende. De opgebouwde geestelijke verslaving, die de behoefte aan nicotine koppelt aan een (positieve) ervaring, bijvoorbeeld "het is lekker bij de koffie", of "het helpt me te ontspannen", is een grote factor in het al dan niet slagen van een 'poging' te stoppen met roken. Indien men inziet dat de momenten dat roken lekker lijkt, puur de behoefte aan nicotine is, is het al een stuk minder moeilijk. Men kan nog maanden treuren over het feit dat men niet meer rookt en het stoppen met roken als zeer moeilijk beschouwen of men kan blij zijn eraf te zijn en er na enkele weken al geen behoefte meer aan hebben

Energie

Een straal met pure, vitaliserende Energie door je lichaam

Het menselijk lichaam is echter geen leverancier van energie maar een omzetter van chemische energie uit voedsel in arbeid.

Spataderen

Spataderen (of spataders) of varices zijn ontsierende en soms pijnlijke verwijdingen van aderen, bijvoorbeeld in de benen.

Spataderen ontstaan onder andere door vaak en langdurig stilstaan. De aderlijke bloeddruk stijgt hierdoor lokaal in de benen ten opzichte van de druk waarmee het bloed terugvloeit naar het hart. Hierdoor zullen de aderen in de benen maximaal gevuld worden waardoor ze worden gerekt. De beenaderen zijn elastisch, maar kunnen bij overvulling overrekken, waarbij de in de aderen ingebouwde, op regelmatige afstanden optredende terugslagkleppen het begeven, hetgeen tot spataderen kan leiden.

Spataderen zijn in hoge mate erfelijk. Ze treden ook vaak op in de zwangerschap.

Bij beweging, bijvoorbeeld wandelen, zakt de druk in de benen al na enkele passen aanzienlijk omdat de spiercontracties in de benen de aderen leegdrukken waardoor het bloed beter naar het hart terugvloeit.

Behalve in de benen kunnen spataderen ook elders voorkomen, bijvoorbeeld in de balzak (varicocele in het scrotum), bij de anus (aambeien), en in de slokdarm (oesofagusvarices).

Dromen (enge dromen, nachtmerries enz.)

Een droom is de verzameling van beelden, geluiden, gedachten en gevoelens die iemand ervaart, als hij of zij slaapt. Dromen komen vooral voor tijdens de remslaap, en duren doorgaans tussen de 5 en 10 minuten. Veel dromen zijn na eenzelfde periode ook weer verdwenen.

Tijdens een lucide droom is de dromer zich bewust van het feit dat hij droomt. Elke dromer kan een lucide dromer worden door simpele oefeningen.

Wat een droom is en waar het precies voor dient is niet bekend, al zijn er wel vermoedens. Zo is gebleken dat men vaak droomt over dingen die men overdag heeft meegemaakt. Dit wordt de dagrest genoemd. Dromen zouden helpen de gebeurtenissen te verwerken. In een droom zou men ook nieuwe ideeën kunnen opdoen omdat de hersenen 's nachts totaal anders denken dan overdag, onlogisch en associatief. Ze brengen oude zaken met nieuwe in verband met elkaar op een manier die je overdag nooit zou kunnen bedenken.

In het verleden zag men dromen als boodschappen van de goden en kende men er een voorspellende functie aan toe. Om de verschillende droomsymbolen te analyseren, waren er droomduiders en droomboeken. In de Bijbel zijn daar verschillende voorbeelden van te vinden, bijvoorbeeld Jozef in Genesis en Daniël.

overgang

Hypnotherapie biedt veel mogelijkheden voor vrouwen in de overgang. Met hypnotherapie creëer je innerlijke rust. Het helpt je de grootste veroorzaker van hormoondisbalans, stress, te reduceren. Verminder je de stress, dan verminder je opvliegers, transpiratieaanvallen en andere overgangsklachten

Overgang

Overgang Klachten in overgang verhelpen middels hypnose

Uit onderzoek is gebleken dat hypnose zeer effectief werkt bij opvliegers. Opvliegers komen vaak voor en kunnen zeer vervelend zijn. Gelukkig is er een adequaat middel voor. Onze praktijk is gespecialiseerd in De Overgang en de daarmee gemoeide klachten.

Overgangsklachten als specialisatie

Overgang en klachten bij (pre) overgang blijken nog  door veel (huis) artsen niet voldoende erkent te worden. Ook rust er op De Overgang nog een groot taboe. Wij hebben ons gespecialiseerd in deze periode van de vrouw. Een periode waarin de vrouw veelal zich zelf niet meer is, dit is niet wat zij is, dit is wat de hormonen met haar lichaam en geest doen.

 Opvliegers en hypnose,

Tijdens de overgang wordt de hoeveelheid oestrogeen verminderd waardoor de hypothalamus in de war kan raken met overgangsklachten tot gevolg . Een andere oorzaak van overgangsklachten wordt veroorzaakt door stijgende niveaus van cortisol.

Onderzoek van het National Center for Complementary and Alternative Medicine laat zien dat je opvliegers aan kan pakken met hypnotherapie en hypnose. Goed nieuws want 80% van de vrouwen die in de overgang komt krijgt te maken met opvliegers.

Opvliegers hebben vooral te maken met de hormonen oestrogeen en progesteron. Zolang er nog een eisprong is, worden deze hormonen nog genoeg aangemaakt. Naarmate vrouwen ouder worden, neemt de voorraad eicellen en hierdoor wordt gaandeweg ook minder oestrogeen en progesteron aangemaakt.

In de hersenstam bevindt zich een thermostaat die jouw lichaamstemperatuur nauwkeurig in de gaten houdt. Deze thermostaat staat ook onder invloed van oestrogenen. Door een daling van oestrogenen in het bloed, reageert die thermostaat alsof er sprake is van een te hoge lichaamstemperatuur.

Het lichaam reageert daarop en wil die warmte kwijt raken. Om die warmte kwijt te raken ga je meer zweten. Dit proces noem je ook wel een opvlieger.

Hypnose, hypnotherapie, overgang, opvliegers, nachtelijk zweten, Meppel Zwolle Hoogeveen Zuidwolde

Je kan die opvlieger natuurlijk te lijf gaan met medicijnen maar nu dus ook met hypnose blijkt uit een onderzoek bij vrouwen met opvliegers. De vrouwen die onder hypnose werden gebracht, kregen vijf wekelijkse sessies. Tijdens de hypnose kregen zij suggesties om mentale beelden te maken van koelte, een veilige plek en ontspanning.

Daarnaast kregen ze een geluidsopname die ze dagelijks moesten afluisteren. Ook een andere groep nam deel aan vijf sessies, maar dan over hoe je ‘anders moet denken’ en kreeg een geluidsopname met informatie over opvliegers.

Alle vrouwen hielden een dagboek bij over hun opvliegers. Daarnaast maakten ze gebruik van een apparaatje dat de frequentie en ernst van de opvliegers opnam.

Na twaalf weken rapporteerden de vrouwen uit de hypnosegroep 75 procent minder opvliegers, terwijl in de andere groep dit 13 procent was. Ook de ernst van de opvliegers was beduidend minder in de hypnosegroep.

Waarom hypnose de opvliegers vermindert, is niet duidelijk. De onderzoekers van deIndiana University en de University of Texas denken dat de hypnose het functioneren van het parasympatische zenuwstelsel verbetert. Dit deel van het zenuwstelstel wordt ook wel het ‘rust en verwerk’– systeem genoemd.

Het parasympatische zenuwstelsel vormt ook de rem voor de ‘vecht en vlucht’-reactie van het sympathische zenuwstelsel en die controleert weer de lichamelijke reacties tijdens de opvlieger als zweten en een verhoogde hartslag. (Bron – Nu.nl)

oogcorrectie

Oogcorrectie (slecht zien)

De afhankelijkheid van een bril of lenzen wordt steeds groter naarmate je ze meer gebruikt

Zien is het waarnemen van beelden. Zien kan hierbij duiden op het direct waarnemen van beelden uit de fysieke werkelijkheid met het gezichtsvermogen, maar ook op het indirect waarnemen van mentale beelden: denken of dromen. Het woord zien is afkomstig van het proto-Indo-Europees Chi. In het Latijn is daar scientia van afgeleid terwijl van het proto-Indo-Europees Ved (weten) het Latijnse woord voor zien komt: videre (en video).

Het directe ruimtelijk zien van beelden berust op het zien met beide ogen tegelijk. Door de afstand tussen beide ogen kunnen we diepte waarnemen. Zie Stereoscopie.

Via de pupil komen de beelden van buitenaf omgekeerd op het netvlies terecht, maar de hersenen zetten dit om in wat wij een normaal beeld noemen. (vergelijkbaar met het negatief in een camera).

Kijken is een bewuste en aandachtige vorm van direct zien. Dat wil zeggen dat de kijker weet wat hij ziet. Hij kan wat hij ziet zowel objectief als subjectief benoemen. Het gezegde: "Kijk, als je tekent zie je meer" geeft in dit verband duidelijk het verschil aan tussen 'kijken' en 'zien'.

Ook onbewust direct zien is mogelijk. Dit treedt bijvoorbeeld op als een geoefend autorijder na een tijdje plotseling bemerkt dat hij onbewust een stuk is opgeschoten, zonder dat hij zich bewust was van de door hem waargenomen beelden van de afgelegde weg.

Het perifere zichtsveld is de zone buiten het centrale zichtsveld van het oog..

superslaap

Superslaap

Superslaap ( heerlijk in slaap vallen, relaxen, onspanning)

Een slaapstoornis is een stoornis in de slaappatronen van een persoon of een dier. Sommige slaapstoornissen kunnen interfereren met geestelijke en emotionele functies, wegens hun interferentie met de remslaap of met de non-remslaap, met name de slow-wave sleep. Onderscheid wordt gemaakt tussen agrypnie (het niet kunnen slapen), hypogrypnie (het te weinig slapen), en hypergrypnie (het te veel slapen).

ontspanning-strand-en-tuin

Ontspanning

Ontspanning heerlijk relaxen

Relaxatie (ontspanning) wordt als onderdeel van psychotherapie en/of fysiotherapie/kinesitherapie toegepast bij personen met overdreven spanning. Dit kan spierspanning zijn ten gevolge van lichamelijke overbelasting, dan wel algehele lichamelijke en psychische spanning door blootstelling aan situaties zoals angst en stress.

Ademhalingstechnieken, massage, autogene training, meditatie, zelfinstructie, maar ook hypnose en sommige medicamenten kunnen bijdragen aan de ontspanning